Šis įrašas viešai skelbiamas facebook socialiniame tinkle, apačioje nurodyto autoriaus paskyroje 

Mirties bausmės šalininkai yra negudrūs žmonės ir nenuostabu, kad garsiausiai reikalaujančių grąžinti į Lietuvą mirties bausmę tarpe beveik nebūna su aukštuoju išsilavinimu. Kodėl? Nes jie primityviai ir pagoniškai mano, kad mirtis – tai „bausmė“.

Žmonėms, kurie daro nusikaltimus, vertus mirties bausmės, iš esmės mirtis yra paslauga ir išganymas (juoba kad prieš pakariami jie gi dar tradiciškai ir „susitaiko su Dievu“, taigi, patenka į Rojų). Tai buvo žinoma ir antikos laikais, kuriant katorgą, tai žinojo netgi ir Inkvizicija.

Netgi Leninas, niekada nevengęs pasišvaistyti žodeliais „sušaudyti“, „pakarti“ (kartais ir įmantriuoju „paskandinti“), net ir tas žinojo, kad kiekvienam išgamai egzistuoja kur kas didesnė bausmė – lemtis gyventi toliau ir kamuotis, matant savo atskirtį nuo šalia vykstančio progreso. Kalbėdamas sovietinės Rusijos justicijos darbuotojų suvažiavime (primenu, kad Leninas turėjo teisininko išsilavinimą, kas, jam, beje, visai netrukdė patarinėti žemdirbiams, samprotauti apie minus vieną kvadratu ar stačia galva nerti į fizikos brūzgynus ir ten duoti garo buržuaziniams mokslininkams, įrodant, kad energija negali virsti jokia materija), jis pirmas užsiminė, kad nėra nieko skaudžiau žmogui, kaip „būti išvarytam iš savo gimtųjų namų, atplėštam nuo savo aplinkos ir, svarbiausia, nedalyvauti ateities kūrime“ (iš to ir atsirado 20-as BK straipsnis – „ištrėmimas už šalies ribų“).

Taigi, užsimerkite ir įsivaizduokite tų „mielų“, „inteligentiškų“, „draugiškų“, „stropių“ Kėdainių čigonų gyvenimą kalėjime iki gyvos galvos. Jauni jų kūnai šauksis meilės ir šokio – vietoje to gaus tik masturbaciją ir vienos valandos pasivaikščiojimą betoninėje dėžėje. Jaunas jų kraujas šauksis balsavimo „Eurovizijoje“ ir sirgti už Lietuvos krepšinio rinktinę – vietoje to gaus tik nusibodusius vakarykščius laikraščius ir zanūdną dienoraščio rašymą. Jaunas jų protas šauksis pažinimo ir išbandyti naujus automobilius – vietoje gaus nesikeičiantį natiurmortą ir linksmą miesto šurmulį už kalėjimo sienų. Kur MES, visi gerieji pasaulio žmonėms mylėsimės, ragausime, čiupinėsime, liesime ir išvis septynmyliais žingsniais skubėsime į šviesią ateitį.

Tie čigonai gyvens, būdami mūsų malonumų ir sėkmės liudininkais. Jie turi gyventi, nes, jei savo laiku būtumėte įtikėję Kristaus mokymu, o mano broliai ir seserys, tai jau tikrai žinotumėte, kad visi mirę žmonės šiuo metu yra dar geresniame pasaulyje!

Karolis bieliauskas (kairėje). Facebook nuotrauka

Giedrius Drukteinis

http://www.harmonio.net/wp-content/uploads/2017/03/10.jpghttp://www.harmonio.net/wp-content/uploads/2017/03/10-150x150.jpgHarmonioFacebook istorijosMąstyk!Mirties bausmės šalininkai yra negudrūs žmonės ir nenuostabu, kad garsiausiai reikalaujančių grąžinti į Lietuvą mirties bausmę tarpe beveik nebūna su aukštuoju išsilavinimu. Kodėl? Nes jie primityviai ir pagoniškai mano, kad mirtis – tai „bausmė“. Žmonėms, kurie daro nusikaltimus, vertus mirties bausmės, iš esmės mirtis yra paslauga ir išganymas (juoba kad...